14 kwietnia 2014

Instagram kopalnią inspiracji.

Witajcie ;* Jak tam u Was ? U mnie niby świeci słońce, a wiejeeee.... ;) Ale dziś o czymś przyjemniejszym, przynajmniej dla mnie. Czyli znów o paznokciach. Zakładając Instagram, nawet nie myślałam, że znajdę tam tyle inspiracji. Mogę siedzieć godzinami i oglądać zdjęcia. I właśnie ostatnio niejaka trnailart ze strony http://trashandready.nl/ dodała zdobienie idealnie wpasowujące się w moje klimaty. Obejrzałam tutorial i ruszyłam. I nie mogę się napatrzeć na swoje pazurki <3 Choć może nie są tak idealne, ale efekt jest świetny. Zresztą same oceńcie ( z góry przepraszam za pomalowane skórki, zdjęcia jak zawsze robione na szybko) :





Jeszcze na koniec chciałam Wam się pochwalić. Ok miesiąc temu, nawet nie pamiętam jak trafiłam na bloga anwen, nie była to pierwsza moja wizyta na tym blogu. Ale dopiero ta mnie tak wciągnęła. Od ok miesiąca, przed każdym myciem (może ominęłam jedno) olejuję włosy na noc olejkiem z Alterry Migdały i Papaja wymiennie z olejkiem Babydream fur mama. Piję skrzypokrzywę, w skalp staram się wcierać kozieradkę (choć przyznam się nie zawsze mi to wychodzi. Końcówki ścięte ok 10 cm, teraz zabezpieczam olejkiem Marion Kokos i Tamanu. Włosów od dobrych dwóch miesięcy nie farbuję farbami chemicznymi, teraz czekam na przesyłkę z Henną Khadi Red. I po niecałym miesiącu włosy prezentują się tak:
(Z lewej włosy świeżo farbowane, myte zwykłym szamponem + odżywka. Z prawej po niecałym miesiącu intensywnej pielęgnacji. Wiem, że jeszcze długa droga przede mną i dużo muszę się nauczyć o tych moich loczkach, ale i tak widzę dużą poprawę.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Do ślicznych im jeszcze trochę brakuje ;)

      Usuń
  2. Rośnie kolejna włosomaniaczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niedługo będę znała cały internet na ten temat ;))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale to dopiero początki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)