4 kwietnia 2014

Kobo 41 Lilac czyli wiosenna kolekcja skradła mi serce ;)

Witajcie :) Dziś przychodzę z kolejnym kolorem z nowej wiosennej kolekcji Kobo, i już czuję, że to nie koniec tych lakierów. Kusi mnie jeszcze koral. I chyba będzie mój. Mimo posiadania około setki lakierów ta wiosenna kolekcja nie pokrywa się z żadnym lakierem. Jestem zachwycona, kolory są niepowtarzalne. Jedyne co mogę im zarzucić to to, że potrzeba ich nałożyć aż 3 warstwy . Ale dla takiego efektu naprawdę warto. Zresztą same spójrzcie:





Marzy mi się, słońce, lato, plaża, morze ach <3

16 komentarzy:

  1. Faktycznie 3 warstwy to sporo ale kolor jest piękny taki letni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale "przeleciałam" go Poshe'em i wyschło w mig. Więc wybaczyłam :)

      Usuń
  2. Ładny, podoba mi się! Na stopach do sandałków prezentowałby się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mogę się doczekać tych sandałków :)

      Usuń
  3. Kocham niebieski a ten jest idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham kolor niebieski na paznokciach, a ten jest niepowtarzalny :)

      Usuń
  4. Już na kolejnym blogu go widzę i chyba też muszę się po niego przejść - piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor, że tak powiem taki troszkę morski :D ale ewidentnie kojarzy mi się z wakacjami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jak większości, mi też :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)