9 kwietnia 2014

Kropeczkowy manicure ;)

Witajcie ;) Przy dziwnej wiosennej pogodzie( ja rozumiem, że "kwiecień, plecień..." ale żeby zmieniało się co 10 min ?:O) Przychodzę z kolorowymi kropkami, które podpatrzyłam gdzieś w internecie. Jeśli śledzicie mnie na instagramie, czy fb, to mogliście widzieć już to zdobienie. W jakimś stopniu dziś trochę więcej zdjęć. Zapraszam do oglądania:




Zapraszam  do śledzenia mnie również, przez inne portale :
Link do FB: https://www.facebook.com/paznokcioweosobliwosci

Link do instagrama : http://instagram.com/paznokcioweosobliwosci

Buziaki! :*

6 komentarzy:

  1. "Trening czyni mistrza" jak to mówią, a twoje pazurki są urocze;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne to mało powiedziane są najwspanialsze jakie kiedykolwiek widziałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham kropki a Twoje są w tak radosnych kolorkach - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super!, ale widać, że kroki są grube i odstające...jaki czas schnięcia uzyskałaś ?? Nie odbijało się nic w lakierze ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kropki są odstające bo była to już 3 biała i 4 kolorowa warstwa na niemal że suchy lakier ;) Wyschło bardzo szybko zanim skończyłam drugą rękę pierwszą miałam suchą ;) I nic mi się nie odbiło :)

      Usuń
  5. wow śliczne !!! ja też chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)