18 kwietnia 2014

Wiosenne nowości.

Cześć. Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami Wiosennymi, które zasiliły moją kosmetyczkę, szafę itp,  w czasie ostatnich kilku miesięcy. Trochę się tego nazbierało więc zaczynam.

Zakuposki:


 Pielęgnacja:

1. Olejek Alterra Brzoza& Pomarańcz ( do ciała i olejowania włosów) promocja 13,99
2. Pianka do golenia Venus Melon i Grapefruit (zawsze używałam żurawinowej, zobaczymy jak ta się sprawdzi. 5,99 (promocja)
3.Mgiełka GlissKur do włosów suchych i zniszczonych (używam jej po myciu, i na drugi dzień, żeby ożywić moje loczki. 10, 90 (promocja)
4. Pianka Facelle, kupiłam, żeby wypróbować do mycia włosów "cena na dowidzenia" 2 zł. Żal było nie wziąć
5.Isana Proffesional Odżywka do włosów kręconych. Ładnie pachnie, nawilża, podkreśla skręt. Tyle narazie mogę powiedzieć. 10 zł
6. Isana Men żel do włosów pomarańczowy. W promocji kosztował ok 3,95
7. Natur Vital maska aloesowa 22,90
8.Olejek Marion Kokos i Tamanu 11 zł.

Paznokcie:

1. Wibo Candy Shop nr 4 ok 3 zł (Cena na do widzenia)
2. Lady Code ? 5,99
3. Lady Code ? 5,99
4. Kobo "Lilac" 41 9.99
5.Kobo "Forget me not" 42  9,99
6.Catrice 11 Miss Piggy's  BF 3,99
7.Virtual bez numerku 4 zł
8.Rimmel 433 French Ivory 6,99

Pozostałe
1. Krem Dove ok 3 zł
2. Perfumy Halle Berry (kiedyś miała je koleżanka, wtedy podobały mi się bardziej) 59,90 (30 ml)
3.Zwykły pilniczek bo moje już się zdarły. ok 6 zł

 Ubrania i Akcesoria:

 1. Torebka Pepco 29,90

1. Sweter narzutka Sinsay 39,90
2.Koszula a'la jeans za którą chodziłam ponad rok 59 zł

Miałyście coś ? Polecacie coś? odradzacie ?  :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)