6 maja 2014

Kolory lakierów na sezon wiosna -lato 2014. Moje typy :)

Witajcie. Długo mnie nie było. Niestety mam problemy z internetem. Dzisiaj już miał być niestety co 5 min się rozłącza. Dlatego, tego posta piszę na telefonie. Więc nie miejcie mi za złe jakości. Gdy bd już normalny internet poprawię co trzeba. A dziś przedstawię Wam moje typy na te cieplejsze dni. Przez ostatnie 2 lata królowały dwa skrajne typy. Albo neony albo pastele i powiem Wam, że i te i te już trochę mi się przejadły.  W tym sezonie  stawiam na odważne żywe kolory jednak już nie tak neonowe a jedynie nasycone. W zestawieniu znalazło się też kilka pasteli. I jeden piasek, które też bardzo lubię. Zresztą zaraz zobaczycie na zdjęciach. Niestety tylko kolory buteleczek. bo swoje paznokcie muszę najpierw doprowadzić do ładu ;) A jeśli uda mi się jutro zdobyć wzornik to Wam pokażę każdy z bliska.


1. Lazurowy błękit - KOBO  42 Forget-me-not.
2. Pastelowy żółty - Miss Sporty 453
3. Limonkowy - HEAN 833
4. Liliowy - KOBO 41 Lilac
5. "Milkowy" fiolet piaskowy - Wibo Candy Shop 4
6. Zielono miętowy - GR Selective 57
7. Haberkowy - Eveline MiniMax  811
8. Pomarańczowo- Brzoskwiniowy - GR Fanstastic163
9. Fuksja - GR Paris 208
10. Koralowa czerwień - My Secret 170 Raspberry
11. Ciemno granatowo grafitowy - Rimmel 60 sec 850 Aye Aye Sailor
12. Czerń z drobinkami - Essence ticket to the show.

A jakie są Wasze Typy ? Wam też już znudziły się pastele ? Neony ? a może dalej jesteście zwolenniczkami ? Koniecznie się podzielcie ;)

Mój Tż zorganizował mi próbniki więc mogę pokazać wam swatche:
od lewej, 6,7 ,9, 10, 8, 2, 3, 1, 4, 5, 11, 12. :)


;)

11 komentarzy:

  1. Fajne typy :) Też mam ten piasek z Wibo, cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, wzięłam go zupełnym przypadkiem "bo był na promocji" i jestem zakochana :) Myślę, że jeszcze lepiej będzie prezentował się na opalonej skórze :)

      Usuń
  2. Świetne typy ! :D Ja się nad swoimi nie zastanawiałam ! :D Róż na pewno królowac będzie na moich pazurakch ;D i marmurki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O marmurkowego lakieru nie mam ani jednego, polowałam na lemaxy, polowałam ale nic mi się nie udało. I w końcu zapomniałam. Co do typów wyjątkowo łatwo mi przyszło :)

      Usuń
  3. ja uwielbiam i neony i piaski :D ale ostatnio pokochałam jeszcze marmurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ja będę musiała się w jakieś zaopatrzyć :)

      Usuń
  4. Hmm ja mam od kilku sezonów właściwie duzo tych samych lakierów, ale to zaleta, że nie wysychają, hehe :) Twoje widzę, że intensywne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie wysychają, ale w tamtym sezonie przeważały neony. Teraz spokojniej :)

      Usuń
  5. Jakie śliczności ♥ czerń z drobinami sama posiadam ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)