11 maja 2014

Wibo Candy Shop czyli piaskowy efekt w kolorze Milki

W tę może nie tak piękną, ale u mnie trochę słoneczną niedzielę  przychodzę do Was z pięknym lakierem zakupionym przeze mnie zupełnym przypadkiem. Kupiłam go bo akurat był w promocji "Cena na do widzenia"  inaczej pewnie bym go nie wzięła. I chyba do tej pory bym żałowała, jest to lakier o fakturze piasku w pięknym, nasyconym fioletowym kolorze. Na którymś blogu usłyszałam porównanie tego koloru do Milki i zgadzam się w stu procentach wygląda dokładnie jak ta znana fioletowa krowa, która symbolizuję jedną z lepszych czekolad jakie jadłam<3 Zresztą za dużo gadania, pokażę Wam zdjęcia. Choć lakier i tak robi furorę w internetach. Więc pewnie część z Was już go widziała. 

Proszę o to Milka:






A zaraz zbieram się powoli i pakuję, bo uciekam wieczorem do miasta Misia, i tak sobie myślę, że jak już tam będę zajdę do Rossa i chyba skuszę się na lakier z tej samej serii tylko brzoskwiniowy.
I mam nadzieję w końcu podotykać i pokupować woski  YC<3 napiszcie mi jakie zapachy polecacie. I może jakiś dobry krem do  przesuszonych rąk ? :):)
Buziaki kochane :*:*:*

p.s na blogu ruszyła dokładka do wymianki klik  :)

11 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to cudeńko i bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor faktycznie piękny! Ale ja bym go chyba w kremie widziała :)
    a z YC polecam LOVES ME LOVES ME NOT i CLEAN COTTON - oba świeże i 'czyste', a na zimę coś cynamonowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, że dopiero teraz zauważyłam komentarze, ale pewnie maile zalegaja w SPAM-ie ;/ nic, następnym razem na pewno zwrócę uwagę :))

      Usuń
    2. wczoraj jeszcze kupiłam wosk o nazwie Soft Blanket - też bardzo przyjemny :)
      Ale ja lubię na wiosnę/lato takie delikatne zapachy :)

      Usuń
  4. Ależ ze mnie gapa ! Przeczytałam w kolorze miki i myślę " ale że tej myszki miki ? " a później " fiolet ? to miki ? " i czytam czytam - z trzy razy i tak przeczytałam miki ;D hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha dobre :D fioletowa Myszka Miki :D

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)