10 maja 2014

Wymiankowo- wyprzedażowa dokładka :)

Hej misiaki :* Jeśli macie ochotę to w poprzednim poście pojawiły się swatche lakierów, a ja w końcu usiadłam i zebrałam się do przejrzenia, kosmetyków (no dobrze głównie lakierów), których nie używam, bądź użyłam raz i tylko zalegają w szafce. A przecież mogą się komuś z Was przydać. Jestem zainteresowana głównie wymianą, dlatego też jeśli coś Was zainteresuje, podsyłajcie mi swoje propozycje wymiankowe. Oczywiście jeśli ktoś ma ochotę coś kupić, również zapraszam. Ceny będą podane pod każdym zdjęciem :)  Zapraszam do przeglądania.

p.s jeśli coś Wam wpadnie w oko, piszcie w komentarzach :*
p.s 2 jeśli chcecie zobaczyć coś bliżej dajcie znać :)

 Od lewego górnego rogu, pierwszy rząd :
Smart Girls Get More 85
Rimmel Precious Stones 001 Diamond dust
Bell Air Flow srebrny bez numerka
Ladycode-pomarańcz
Ladycode- mięta
Sensique edycja limitowana Exotic Flower 243

rząd drugi:
Essence  66 shiny goodnes
GR Selective 62
Smart Girls Get more 172
Catrice 380 Forget- me -not
CR neonowy róż 97
FM czerwień bez numerka

Rząd trzeci :
art de Laurtec 460
GR Jolly Jewels 105
GR Jolly Jewels 115
Essence Party Princes 105

Każdy lakier 2 zł

 Henna Khadi Rot (nowa!) 20 zł.
Puder Got2b (użyty dwa razy) 8 zł
Marion 91 miedź szampon koloryzujący 2 zł


Krem do rąk jagodowy użyty raz 2 zł
Lirene balsam brązujący (zostało pół opakowania) ważny do 07.2014 5 zł
Puder brązujący CK 5 zł (ukruszony na dole, gdyż wypadł mi z ręki)


 Torebka a'la Chanel kupiona w SH 5zł


Szal, apaszka 5 zł

Wszystkie rzeczy wysyłam pocztą polską, do każdej ceny należy doliczyć koszt wysyłki, który ustalimy jeśli się na coś zdecydujesz. :)


3 komentarze:

  1. Jaki byłby koszt przesyłki 3 lakierów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, myślę, że koszt przesyłki 3 lakierów oscylował by w granicy 6 zł :)

      Usuń
    2. O, super. W takim razie byłabym zainteresowana kupnem (niestety nie mam nic na wymiankę :():
      Rimmel Precious Stones 001 Diamond dust
      Catrice 380 Forget- me -not
      GR Jolly Jewels 105

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)