12 sierpnia 2014

Szczecińskie spotkanie blogerek. 26.07.2014

Jak ten czas szybko leci :) Niedawno zaczęły się wakacje, zaraz się skończą. I właśnie podczas tych wakacji, miałam okazję uczestniczyć w przemiłym spotkaniu blogerek ze Szczecina, które zostało zorganizowane przez dziewczyny z bloga http://www.goodtotry.pl/ :) Spotkanie odbyło się w Browarze Stara Komenda, gdzie mogłyśmy spokojnie usiąść pogadać, poznać się. Tymbardziej ja, która na takim spotkaniu była pierwszy raz, byłam bardzo zadowolona, że mogę bliżej poznać dziewczyny, które tak jak ja mają fisia na punkcie kosmetyków i lakierów do paznokci (Paprykens :D). Nim się obejrzałyśmy pora było wracać do domu, ale że ciągle nie mogłyśmy się nagadać, to z Paprykensem, Czarodziejką i Agatą  udałyśmy się jeszcze na piwko i drinka.

Zdjęcia ze spotkania:












W spotkaniu uczestniczyły:

Świat Czarodziejki

Paprykens

Ala Ma Kota

Me Lady

Wyznania Lakieroholiczki

Agwer

Cosmeticsfreak

Agata Gałan

Kasia Banaszak

Good To Try

Bardzo miłym dodatkiem do spotkania, były niespodzianki w postaci kosmetyków, które dostałyśmy dzięki dziewczynom z bloga goodtotry.pl, przy współpracy z firmami takimi jak Soraya, Bielenda i The Body Shop.      


Mam nadzięję, że to nie ostatnie nasze spotkanie :)


5 komentarzy:

  1. Było miło, chociaż nie miałyśmy okazji zbyt wiele pogadać, mam nadzieję że następnym razem będzie inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ba! Jak tylko będziecie już w Sz-nie to umawiamy się na kawę/piwko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne spotkanie, mam nadzieję że tym razem uda mi się go jakoś nie przegapić! Czekam na informację :)

    My blog : http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)