17 sierpnia 2014

Water Marble

Witajcie, jutro czeka mnie mała podróż do miejsca w którym zawsze jak już tam byłam czułam się dobrze. A za każdym razem kiedy wiedziałam, że pojadę, że to już niedługo. Nie chciało mi się :P Mam nadzieję, że tym razem nie będzie inaczej. Tak czy inaczej, jutro wybywam do Wesendahl'a, do Niemiec. Trochę popracować za granicą, ale nie bójcie się będę wracała tak często jak tylko to będzie możliwe. Na pewno posty będą rzadziej, ale nie zapomnę o Was :)

A teraz przejdźmy do paznokci, w końcu po to tu zaglądacie. Dziś pierwsze z w miarę udanych watermarble:
No i komputer mi zeżarł zdjęcia, a to jedyne które zostało :(


 Trzymajcie się !! :) :*

6 komentarzy:

  1. strasznie mi się podoba, szkoda że tak nie umie :(
    udanego pobytu w Niemczech !

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia kochana :) Czasami jedno zdjęcie wystarczy - śliczne kolorki i ładne wykonanie :) wracaj do nas szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co co weekend powinnam być w Polsce :) Miałam zapasowe zdjęcia, ale komputer mi zeżarł zdjęcia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)