6 grudnia 2014

Mikołajki Blogerskie z GodToTry- moja paczuszka

Dziś przyszła pora, na podsumowanie  świetnej akcji dziewczyn z bloga GodToTry, czyli Mikołajek Blogerskich w których miałam przyjemność uczestniczyć. Moim Mikołajem okazała się przesympatyczna Aneta z bloga http://balsamowo.blogspot.com/ której, już dziękowałam mejlowo za paczkę. Od razu powiem, że nie spodziewałam się aż tak dużego prezentu. Aneto przesadziłaś! :) Ale fakt wszystkie kosmetyki idealnie pasują do moich preferencji i o dziwo nic mi się nie zdublowało.  Także jeszcze raz kochana dziękuję!



A oto co znajdowało się mojej paczuszce:

 Całość, oprócz paletki, którą pożyczyłam mamie i zanim sobie przypomniałam apart odmówił posługi ;) Ale po kolei:

 Ziaja Liście Manuka - seria która kusiła mnie już dawno, ale jakoś zawsze mi było nie po drodze. Także cieszę się ogromnie :)

 Joanna Fruit Fantasy peeling o zapachu zielonego jabłuszka. Peelingi Joanny znam i lubię. Ale tego zapachu jeszcze nie próbowałam :)

 Balea żel pod prysznic, nektarynka i kokos. Pachnie obłędnie:)

  Kolastyna Odświeżająco- nawilżający  krem. Kiedyś bardzo lubiłam tę firmę. Teraz z chęcia do niej powrócę :)


 Paletka Lovely czyli moje największe zaskoczenie, i największa przyjemność sto razy oglądałam ją na blogach, potem jakoś zapomniałam a teraz mam i mogę próbować :D:D ( Zdjęcia zapożyczone od wujka Google)

I oczywiście jak na lakieromaniaczkę przystało dostałam dwa lakiery. Każda nowa buteleczka to radość :D Wiadomo!
Aneta była tak miła, że dorzuciła mi kilka próbek różnych kremów. 

Z całej paczki jestem mega zadowolona :)

A Was odwiedził dziś Mikołaj ? :D 

9 komentarzy:

  1. Rzeczywiście fajny prezent, dzięki za udział ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paczuszka. Uwielbiam ten żel Balei :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten żel balea! UWIELBIAM zapach :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, mikołajkowa akcja blogerska :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna paczuszka :D Pasta Ziaji również mnie korci, ale najpierw wykończę inne podobne kosmetyki, żeby zrobić dla niej miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mialas udane mikołajki! Takie drobiazgi zawsze ciesza ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz :)
Każdy czytam z uśmiechem, i na każdy staram się odpowiedzieć.:)
Cieszę się, że znaleźliście czas na mojego bloga, zawsze staram się odwdzięczyć tym samym :)

Luśka :)